divendres, 9 d’agost del 2013

ES CALMA LA NIT



 
Es  calma la nit , mantell tranquil que amaga els somnis,
s’ expandeix la lluna plena,
fins els ulls de la lluna esperen els dies
llavors vens a mi, filla de la terra,
i visitem la vinya de l'amor,
potser apaguem amb gotes de suor l'ardor de l'ansietat
Escolta al rossinyol entre els camps escampar les seves melodies
en el buit canta pels turons la brisa,
no t'espantis dels secrets de les estrelles,
ni de la boira de la nit en aquestes vinyes.
A l’ombra de l'àlber exploro la  teva caverna encantada,
 i tu dorms extasiada desprès.
La vida del meu cor batega només per tu.
El meu cor batega resignat a teva voluntat.
Sí l'herba creixés sobre les meves cendres
Cada bri tremolaria amb devoció a tu.
Tu saps el meu anhel.
Estic embriagat d'amor per tu
I no necessito vi fermentat.
Tu ets l'objecte de la meva recerca.




Christian Lopez 9/8/2013