dilluns, 3 de maig del 2010

Aquest perfum intens de la teva carn
és molt mes més que el món que
la terra i els rius blaus ,
que les rodones taronges d’Azahara
Quan dolç es l'aire infinit que omple el meu pit
tot respirant el teu alè !.
Sorgida de la terra per les arrels èbries de les teves mans
i t'he begut tota,! oh fruit perfecte i deliciós!
Ja sempre quan el sol palpi la meva carn
sentiré el càlid contacte de la teva.
Nascut de la frescor d'una albada de gener inesperada,
i nodrit a la carícia dels rius clars i purs com la teva abraçada
el nostre amor creix i s’arrela.
Sóc al costat del teu cos totalment lliurat a tu ,
al costat de les teves espatlles suaus des de on neixen les teves abraçades,
al costat del teu rostre on neixen la teva veu i les teves mirades, clares i remotes,
i àvidament escric cada dia un missatge que no conté sinó sentiments
i el teu nom s'engrandeix i vibra cada vegada més profundament
quan el recito al vent que m’envolta,
Avui llueix com un far l'estrella dels teus ulls.
i jo nàufrag de mi mateix,
arribo a la platja del teu cos
en què tot és daurat i blau com un dia nou
i com les espigues hermètiques, perfectes i callades.
En tu la meva soledat es reconcilia
No deixo ni un moment de pensar en tu.
Tota la meva vida ha mudat ,
el serè calor de les teves mirades
ha donat maduresa a la meva vida.
Alga i escumes fràgils, els meus petons
xifren l'univers a les teves pestanyes
-platja de nuesa, terra assolida
que torna les mirades teves en estrelles.
T’estimo

Chris 24/2/10