dimecres, 19 de maig del 2010

La bellesa et nia a la cintura,
en la mar blava en què navego:
collita permanent on sego
els fruits de la veu i la seva ventura.
Derrames llargament la teva bellesa
i en la nineta de l’ull tanta llum entra,
que sento cremar en mi el teu pur foc
i en la nit brillar la teva cremor.
Estàs amb mi, com aigua de la font,
com la set al fons de l'estiu
que calma el seu anhel en la cristal•lina corrent;
i estàs en cada estrella amb què em guio
pel viatge que em porta fins el teu front
i a la profunditat de les teves cames.
Dones el teu alè vital al meu amor,
poses sang i ànima al que vaig fent,
lliures aquesta veritat que neix al vent
i acompanyes la seva llum dins meu.
Mai no et deixis vèncer, no t’ acovardeixis,
aposta sense parar per l'impossible,
i construeix un pont a l’infinit.
Jo soc sempre amb tu enamorat,
T’estimo com mai no havia estimat

Sempre teu
Chris. 12/5/2010