divendres, 14 de maig del 2010

El veler del meu cos , excitat i nerviós,
passeja en silenci pels teus mars de colors,
entre brillantors d'una aigua blava en ones,
que es el teu cos , dúctil, sensual,
on canten sirenes d'un altre temps,
rendides a les escumoses aigües .
I sobre les sorres de badies desertes,
on avancen tremolant les aurores,
enmig de les ombres dels arbres,
i les ombres de les barques,
deixant els dits entre els teus cabells,
acariciant-los. perdent-se a la sorra
els llavis besen, les boques mosseguen,
posseeixen, exploren, bevent
la nostre enamorada excitació.
Les gavines, volant cap a un altre món,
sobre la platja brillen barques dormides.
i entre les algues tremola l’ albada.
De tu vénen els dies, la llum, la vida.
Sonant les guitarres mar enllà.
Per tu jo sóc l'home, el portador del foc.
Per tu la meva mà aixeca el mirall que reflecteix la muntanya.
Cap a mi venen les teves petjades,
per mi tu ets la dona, la portadora de somnis,
la teva presència em guareix, em fa viure.
Per mi tu ets l’amor

T’estimo
Chris 28/4/2010