dijous, 13 de maig del 2010

Quan estic amb tu, propietària de la meva ànima

QUAN AMB TU ESTIC, PROPIETARIA DE LA MEVA ÀNIMA
Quan contemplo de vegades
els llavis emmudits per un petò,
la meva adoració pretén en la seva bogeria
baixar fins a la teva ànima a pas lent
i sorprendre, a la seva mansió fosca,
com a nota de llum el teu pensament.
Quan em miren els teus ulls
lluminosos qual sol de primavera,
puc sentir anhelant
les pulsacions dels meus nervis
i la remor del teu pit palpitant,
en la meva passió voldria
la misteriosa oïda dels mags
que en les nocturnes ombres amagats
escolten, a la vora dels llacs,
fins als seus més recòndits murmuris,
de les branques dels febles cruixits
I ara pensant en tu, amb els records
em mossega l'esperit del desig
i volen les paraules i els meus anhels

T’estimo amor infinitament
Chris 15/4/2010