dimarts, 11 de maig del 2010

Ofereix-me la flor dels teus passos
en la meva boca plena d'amor,
deixa els teus dits molls dels llavis
dibuixant els meus somnis humits.
Els meus ulls et busquen en la foscor,
xuclen l'ànima i deixen escapar
la seva mel en el meu cor.
S’obren en una suau carícia
i t’ envolten lligant-me a tu
en una esclavitud dolça.
La meva carn, el meu cos es doblega,
dóna'm la resta de l'ombra
dels teus pits frescos
i alimenta’m amb el sabor dels seus mugrons
suaus, que omplen el meu alè cobdiciós.
Deixa que la font de la meva ànima
abraçada als teus peus, t’ofereixi
amb una càlida abraçada,
el meu amor i que besant tot el teu cos
senti el plaer capbussat en les bases
de la teva cova ardent,
banyant-me en el dolç nèctar de flors
de les teves cuixes.

T’estimo molt
Chris 8/4/2010